apple hijau: menyesal

my followers =)

menyesal


malam ni aku gaduh lagi dengan dia :( sape ?? buah hati pengarang jantung aku tu laa. erm,, lately nie sejak dia kerja aku selalu je gaduh. tiap-tiap malam gaduh *siang tak gaduh sbb dia kerja, hehe~ 

secara jujur laa, punca gaduh pon dari aku sebenarnya. hmm, aku nie cepatt sangat terase la, cepat sangat emo, cepat sangat nak merajuk. SENSITIF aku makin menjadi-jadi sekarang ni. come on qiela, what's wrong with you ?? kau tak sedar ke lame-lame nanti dia akan bosan dengan kau. kau tak takut ker dia tinggal kau disebabkan perangai burok kau tuu!

EGO kau boleh memusnahkan segala-galanya.

seriously, aku tak nak semua tu jadi. aku sayang dia, aku tak nak dia tinggal aku. aku dah try ubah sikap aku ni tp tak boleh laa, i dunno why ?! aku dh sedar lame dh, tp aku tak boleh nk ubah nak buat mcm mana lagi. kalau dia tinggalkan kan aku jugak, aku redha je la kan :'(

td aku suggest kt dia stop text aku for a week. *what ? boleh ke aku buat nie. aku tak pernah miss text dia sejak abis spm hari tuu. this is for our relationship. aku nak ajar diri aku menghargai seseorg seblum aku menyesal tak sudahh. n malam ni aku menangis lagi, dia call aku tak jawab. then dia stuju with my suggestion, n aku terus nangis semahu-mahunya sebab aku tahu aku tak kuat utk tahan rndu aku pd dia smggu.

aku kena terima semua nie dengan hati yang tabah, insyaallah ade hikmah disebalik ni :'D

aku turun bawah minum air utk hiburkan hati aku yang duka ni, tibe-tibe aqil ni nak makan mangga la plak. mase aku nak ptong mangga tangan aku terkena pisau, ape lagi darahh laa, haishhh. adik aku pergi ambik ubt n plaster, masa nk letak ubat tuu kepala aku pening sangat-sangat. mcm nak pitam aku pon terus la dduk. first time la kali ni aku rasa nak pitam, HAHA.

aku dah penat, nak rehat...k daa, gudnite <3
hey you ! thanks =)

2 budak comel komen :

Rabiatulx said...

Nice...Follow Me back kayy....http://losingmelody20.blogspot.com/....:D

qiE said...

okayyyy =)