apple hijau: menghitung hari -_-

my followers =)

menghitung hari -_-




wahai kawan-kawan aku sekalian ! adakah kamu semua merasakan debaran yang aku rasa ni ? *dupdap dupdap~

seriously, malam tadi aku dah start tido tak lena ni... selalunya memang aku suka tido lambat tp malam td pejam mate pon masih nak celik jugak. dalam kepala otak aku ni takde benda lain yang aku fikir selain RESULT!

OMG ?!!!


YA ALLAH, aku mohon sangat pada-MU. KAU berikan keputusan yang cemerlang dalam SPM aku kali ni. tiada apa lagi yang ingin aku lihat selain daripada kegembiraan di wajah ibu & ayah aku :'( aku ingin membalas jasa mereka dengan kejayaan aku. aku insan yang lemah, yang sering membuat dosa kepada-MU. ampunilah dosa-dosa aku, dosa kedua-dua ibu bapaku, dosa kawan-kawan aku. *sape-sape yg bace tolong aminn kan :')

aku mengharapkan sinaran yang indah di bulan MAC ini :)




hey you ! thanks =)

0 budak comel komen :