apple hijau: June - November 2012

my followers =)

June - November 2012


hey saya punya blog yg cantik + comel TAPI berhabuk . i'm so sorry bcoz ignore u lameeeee sesangat . nak cakap busy tu takde la tapi mood update blog susah sangat nak datang . tetibe malam ni rasa nak update je . maybe sebab emosi bercelaru + dah nak masuk sem 2 ni kan . mesti la bertambah busy . huahuahua :D

first of all, emm . nak cerita apa ekk ? 

bermula dengan kehidupan di Arau, Perlis laa k . so far so good, nak cakap teruk tu tak sangat la . not bad, roommates baik, classmate okay, pokoknya ditanggung beress :) . kat Perlis nothing kot, mall takde, nak tengok wayang pun susah, kalau nak hangout memang takde tempat yg best langsung ! "tapi bila dipikir-pikirkan balik baguss jugak semua tu takde, kalau tak tiap-tiap minggu la nampaknya aku keluar". HAHA ! walau macam manapun aku kena sayang jugak Perlis sebab aku kena habiskan lagi 3 tahun kat sana, nak tak nak kena jugak terima hakikat tu. so, jangan ada sesiapa yg berani kutuk negeri kesayangan aku tu yepp . BEWARE ! :P

roommates saya yg giler-giler :)
Alhamdulillah, sem 1 berjalan dengan lancar . result aku hari tu pun okayy, pointer aku 3.61 . tak tinggi sangat pun tapi dekan la jugak. HEHE ! syukur la dapat happy kan umi & baba, and nasihat diorang akan aku ingat sentiasa "kena score tiap-tiap sem, jangan bagi tercicir sikit pun kalau tak susah nak cover" :) *wink-wink . nak masuk sem 2 ni takut la jugak . FYI, subjek yg paling aku benci aku kena berdepan jugak, hm -_- nak tau ker subjek ape ? nama dia AKAUN ! aku tak tahu kenapa aku rasa susah sangat nak faham subjek ni. Ya Allah, nak tak nak aku kena belajar jugak, KAU permudahkan la hambamu ini. AMIN~

cuti selama sebulan lebih ni aku rasa kejap sesangat . pejam celik pejam celik dah nak sem 2 dah . cepat je kan masa berlalu . target aku nak hapuskan eyebag time cuti ni tak kesampaian, malah makin bertambah ada laa . so pity~ yela, tiap-tiap malam tidur lewat, mana nak hilangnya cik qiela oii ;)

cuti ni aku HAPPY sangat-sangat sebab aku dapat jumpa semua geng APPLE  . jyeahhhhhhh ! amy, cdah, tina, zatil, ema . we having a nice day together, enjoying all the karenah-karenah yg pelik . HEHE! walaupun aku dapat jumpa semua tapi agak kecewa sedikit coz amy tak join us masa reunion . aku dapat jumpa dia kejap je, tu pun before dia pergi daftar UPSI. nak kumpul balik lepas ni tak tahu la dapat ke tak, semua dah start busy, dah duduk jauh, dah ada kawan baru :'( "i hate it when my friends change just because they meet new people" sobssssss.........

dapat jumpa kat i-city jee

okay laa malas nak emo lame-lame . aku tetap syg kawan-kawan aku, i really meant it ! 
malam ni, hari ni, hari rabu . kalau tengok kat tepi tu, officially, aku dengan dia dah 1 year 6 months  :') aku happy sangat hubungan ni berpanjangan . aku syg sangat relay aku dengan dia, macam-macam kenangan ada, aku tahu dia syg aku sangat-sangat sama macam aku syg dia . tapi perlu ke kitaorang gaduh sebenarnya malam ni ? bukan setakat gaduh tapi aku sampai nekad nak single ?! kenapa ni qiela ? what happen to you girl ???

act, bukan aku mintak semua tu . aku syg dia tapi hati aku ni dia tak jaga . aku tak kisah dia nak jelez ke apa, aku suka bila dia jelez sebab tu tanda dia syg aku tapi dia tak hargai langsung perasaan aku . dia cakap ikut perasaan, macam aku ni tak tahu batasan aku dengan laki lain . dah gaduh tu satu hal, seharian tak call, text, chatting kat fb dia boleh lagi cari perempuan lain nak buat hilang bosan dia tu. aku tak layan dia, "perlu ke dia cari perempuan lain ???" sebosan-bosan aku terperap kat rumah ni takde la aku pergi cari laki lain . aku nak dia rindu aku, sama macam aku rindu dia :'( 
 you


k byeee !


hey you ! thanks =)

4 budak comel komen :

Azyyati said...

wawW .. nice la kak .. kawan2 sume cun .. pakwe lak blh tahan encem .. untung ler .. hehe .. :D btw , mmg da lme akak x update blog ..

Unknown said...

salam perkenalan dari mun..hihihi

Unknown said...

Haha..aku pom ade laarhh

Anonymous said...

春夏のシーズンは
一般的にカジュアルなメイクに関連付
けられています

Here is my page: ミュウミュウ 店舗