apple hijau: sungguh sedih

my followers =)

sungguh sedih





SEDIH

tu je yang boleh aku ungkapkan . macam-macam benda buat aku sedih

-- aku tak sehebat kawan-kawan aku yang lain --

-- aku tak cerdik --

-- aku tak sempurna --

-- aku tak boleh nak bahagiakan ibu bapa aku --

-- aku tak dapat apa yang aku nak --

-- aku tak boleh ubah sikap aku --

-- aku tak dapat masuk matrik --


hakikatnya aku jelly tengok kawan-kawan aku dapat tawaran matrik :'(



hey you ! thanks =)

4 budak comel komen :

roziahojijie said...

Rileks la dik .. tak dapat matrik tak bermakna awk akan mati .. Ilmu boleh dicari dimana mana . Jangan sedih . Allah tau ape yang terbaik untuk kamu . Allah dah buat planning yg terbaik untuk awk . Tapi bukan rezeki awak di matrik . Rezeki awak yang lebih besar mesti tgh tunggu awk . Jangan sedih ye ... :D

♥!!✿ Ain sajee ✿!!♥ said...

rlex lhaa . mngkin bkan rezki qila dekat mtrik :) . cbe lhaa mntak mane2 plak yea .
tamao sdeh :)

Dakara said...

Tak semestinya tak dapat msuk matrix, trus tak ade masa dpan,,, banyak lagi jalan yg boleh kte lalu. Skarang mgkin kte tak nampak rzeki kte, tp nanti insya-Allah akan datang, Allah tnjuk jalan yg lg baik..

Tabah, okay??

:)

Ika said...

insyaallah. kuatkan semangat ea? allah dah rancang yang lebih baik untuk akak. :)